Już ponad 1100 mieszkańców uzyskało dostęp do swoich kont w Internetowej Obsłudze Klienta (IOK) na stronie internetowej Spółdzielni. Posiadając indywidualne hasło wejścia, można tam sprawdzić stan konta czynszowego, specyfikację stawki czynszu, rozliczenia mediów itp.
W ostatnim czasie Spółdzielnia aktywowała w ramach IOK dodatkowy kanał informacyjny. Właśnie tą drogą będziemy dodatkowo informować o ewentualnych awariach, przeglądach, nowych wydrukach czynszowych, ważnych wydarzeniach itp. Informacje te będą się ukazywać zaraz po zalogowaniu – na stronie głównej. Dlatego zachęcamy do regularnego zaglądania na swoje konto, a mieszkańców, którzy jeszcze tego nie uczynili, do jego aktywacji. Hasło do konta można uzyskać w biurze Spółdzielni w pok. nr 7.
Przypominamy, że za pośrednictwem aplikacji Internetowej Obsługi Klienta (IOK), można również zgłosić awarię czy usterkę (od poważniejszych, związanych np. z ogrzewaniem czy hydrauliką, po drobniejsze – jak np. konieczność wymiany żarówki na klatce schodowej), jak również monitorować sposób jej załatwienia.
W tym celu należy zalogować się do IOK-u (zakładka „konta indywidualne”). Po zalogowaniu pojawi się ekran, na którym z lewej strony znajduje się pole „zgłoszenia awarii”. Po kliknięciu w to miejsce istnieje możliwość opisania awarii. W opisie awarii prosimy o podanie szczegółowych informacji o awarii, a w przypadku konieczności umówienia wejścia do lokalu prosimy o podanie numeru telefonu do kontaktu. Jednocześnie podajemy, iż do zgłoszeń elektronicznych dokonanych po godzinach pracy Spółdzielni dostęp będzie dopiero następnego dnia roboczego. Dlatego w przypadku awarii wymagających natychmiastowej interwencji pracownika prosimy o kontakt telefoniczny.
Przypominamy numery telefonów do pracowników dyżurujących po godzinach pracy: dyżurny elektryk – 607-978-495; hydraulik – 607-978-497