Za pośrednictwem internetu, wykorzystując dostęp do aplikacji IOK (Internetowa Obsługa Klienta), można zgłosić awarię czy usterkę, jak również monitorować sposób jej załatwienia.
W tym celu należy zalogować się do IOK-u za pośrednictwem internetowej strony Spółdzielni (zakładka „konta indywidualne”). Po zalogowaniu pojawi się ekran, na którym z lewej strony znajduje się pole „zgłoszenia awarii”. Po kliknięciu w to miejsce istnieje możliwość opisania awarii.
W opisie awarii prosimy o podanie szczegółowych informacji o awarii, a w przypadku konieczności umówienia wejścia do lokalu prosimy o podanie nr telefonu do kontaktu.
Jednocześnie podajemy, iż do zgłoszeń elektronicznych dokonanych po godzinach pracy Spółdzielni dostęp będzie dopiero następnego dnia roboczego. Dlatego w przypadku awarii wymagających natychmiastowej interwencji pracownika prosimy o kontakt telefoniczny.
Dział Techniczno-Eksploatacyjny: 58 679-57-42, 679-57-43
Natomiast po godzinach pracy biura Spółdzielni awarie należy zgłaszać do pracowników dyżurujących:
Dyżur hydrauliczny i elektryczny:
– poniedziałek w godz. 16.00 – 22.00
– wtorek, środa, czwartek w godz. 15.00 – 22.00
– piątek w godz. 14.00 – 22.00
– dni wolne od pracy, święta od godz. 8.00 do 22.00
Tel. Hydraulik: 607-978-497
Tel. Elektryk: 607-978-495