Zgłoszenia Awarii

Za pośrednictwem internetu, wykorzystując dostęp do aplikacji IOK (Internetowa Obsługa Klienta), można zgłosić awarię czy usterkę, jak również monitorować sposób jej załatwienia.

W tym celu należy zalogować się do IOK-u za pośrednictwem internetowej strony Spółdzielni (zakładka „konta indywidualne”). Po zalogowaniu pojawi się ekran, na którym z lewej strony znajduje się pole „zgłoszenia awarii”. Po kliknięciu w to miejsce istnieje możliwość opisania awarii.

W opisie awarii prosimy o podanie szczegółowych informacji o awarii, a w przypadku konieczności umówienia wejścia do lokalu prosimy o podanie nr telefonu do kontaktu.

Jednocześnie podajemy, iż do zgłoszeń elektronicznych dokonanych po godzinach pracy Spółdzielni dostęp będzie dopiero następnego dnia roboczego. Dlatego w przypadku awarii wymagających natychmiastowej interwencji pracownika prosimy o kontakt telefoniczny.

Dział remontowy: 58 679-57-42, 679-57-43

Natomiast po godzinach pracy biura Spółdzielni awarie należy zgłaszać do pracowników dyżurujących:

Elektryk – 607-978-495
Hydraulik – 607-978-497

Komentowanie zamknięte.