JAK PRACUJE BIURO SPÓŁDZIELNI

Od poniedziałku 1 czerwca 2020 r., mieszkańcy będą mogli – przy zachowaniu stosownych obostrzeń – załatwić część spraw osobiście w biurze Spółdzielni. W tym celu przygotowane zostanie pomieszczenie na I piętrze biura Spółdzielni (tam gdzie funkcjonowała kasa), w którym powstanie tymczasowy Punkt Obsługi Mieszkańców. Punkt ten otwarty będzie codziennie w określonych godzinach, tj.:
– w poniedziałek: 13.00 – 17.00
– wtorek, środa, czwartek, piątek: 8.00 – 12.00

W związku z obowiązującym w dalszym ciągu stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, wizytę w Spółdzielni należy najpierw umówić telefonicznie pod numerem telefonu: 58 679-57-00 (sekretariat) na konkretny dzień i godzinę.
W pierwszej kolejności obsługiwani będą umówieni na konkretną godzinę mieszkańcy, a nieumówieni będą obsłużeni jako następni. Należy pamiętać, że w danym momencie w Punkcie Obsługi Mieszkańca obsługiwana będzie wyłącznie 1 osoba, a następna powinna oczekiwać w odległości
nie mniejszej niż 2 metry – co ma na celu zachowanie dystansu społecznego. Jeśli w trakcie wizyty w Spółdzielni zaistniałaby konieczność skontaktowania się z innym działem Spółdzielni, prosimy o zgłoszenie tego faktu pracownikowi w Punkcie Obsługi Mieszkańca.
Zgodnie z zaleceniami GIS, uprzejmie prosimy, aby osoba, która przybędzie do Spółdzielni była zabezpieczona w maseczkę/przyłbicę, rękawiczki jednorazowe i posiadała własny długopis. Spółdzielnia zapewni płyn dezynfekujący, z którego należy skorzystać (zdezynfekować dłonie) przed załatwieniem sprawy w POM. Jednocześnie prosimy, aby przybyła osoba nie posiadała objawów chorobowych charakterystycznych dla zarażenia SARS-COV-2.
W przypadku stwierdzenia zakażenia bądź zaistnienia w/w objawów prosimy o przełożenie terminu wizyty. Pozostała część biura Spółdzielni Mieszkaniowej „Janowo” w Rumi będzie nadal profilaktycznie zamknięta dla interesantów. Priorytetem będzie praca zdalna. Cały czas realizować będziemy Państwa zgłoszenia, wydawać zaświadczenia, usuwać awarie itp. – tak jak dotychczas.

Dom Kultury jest nieczynny do odwołania. Tym samym profilaktycznie odwołane zostały wszystkie zaplanowane zajęcia, warsztaty i imprezy wew. Decyzje co do późniejszych wydarzeń będą podejmowane w miarę rozwoju sytuacji. Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.

Prosimy o zgłaszanie spraw i kontakt ze Spółdzielnią:

– Umówienie wizyty w Spółdzielni: 58 679-57-00
– telefonicznie:
• sekretariat: 58 679-57-00,
• administracja osiedla 58 679-57-51/-52
• dział członkowsko-mieszkaniowy 58 679-57-06/-07
• dział czynszowo-windykacyjny 58 679-57-16/-18/-19
• dział techniczny 58 679-57-30/-31
• dział remontowy 58 679-57-42/-43/-44

– poprzez e-mail: ds@smj-rumia.pl
– przez IOK (Internetowa Obsługa Klienta)
– za pośrednictwem internetowej strony Spółdzielni:www.smj-rumia.pl zakładka „konta indywidualne”.

Przed wejściem do biura Spółdzielni umieszczona została SKRZYNKA PODAWCZA, w której można zostawić pisma, wnioski, zgłoszenia, faktury, itp.

Komentowanie zamknięte.